Tema: Re: Paskola?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 22:49:48

> tai kad ir taip i puse klausimu atsakei 'bala zino'. arba turi arba ne.
> nezinau, tai toks ir atsakymas. o jeigu turi bent didziaja dali isvardintu
> dalyku, tai tikrai gyveni ne tipiniam lietuviskam bute.

nu kaip klausei taip atsakiau. Daug dalykų yra suprantami individualiai ir
kas vienam nenormalu, kitam atrodo OK. Man pavyzdžiui "trys svečiai
savaitei" išvis kažkoks marazmas atrodo :)

> dar galima butu pamineti kaip su galimybem auginti gyvunus, galymybe
> pasivaikscioti ne gatvemis ir pasieniais, po atskira kambari dviems
> vaikams, apie tokius dalykus kaip nuosavos zemes lopinys prie namu tai jau
> net nesneku :)

nu vat viskas tai OK, bet kam vaikams atskirų kambarių tai niekaip
nesuprantu. Užaugom vienam ir jokių problemų. Absoliučiai jokių.

> taip pat tokie dalykai kaip kaimyniniai objektai, judrus keliai po
> langais, betvarke namus priziurinciu imoniu/asmenu sistemoje ir t.t. ir
> t.t.
>
> rasti normalu buta, normaliam name, normalioj vietoj, normalaus dydzio ir
> isplanavimo su isvystyta infrastruktura aplinkui Lietuvoje yra....
> nenormalu :) arba neadekvaciai brangu. o tie standartiniai narveliai po
> 40-60 kvadratu sustabeliuoti eilemis istisais rajonais tai sorry, bet ne
> normaliem zmonem gyvent. pilnavertiskai gyventi juose neimanoma.

Šiaip tai rinkos ekonomika, gaminama tai kas  turi paklausą. O rast kažką
kitaip paprastai būna įmanoma, paieškot tik reikia.