Tema: Re: Paskola?
Autorius: Arj
Data: 2010-03-10 11:09:50
ir as savo trigrasi ikisti uzsinorejau :)

va nebaisiai seniai buvau pas seimininkus is kuriu as vienas nuomuojuosi nedideli 2 kambariu buta.
Tai va jie gyvena viso 12 zmoniu nedideliam 3 kambariu bute :)

Tai tokia mintis buvo - blyn jie ten susispaude gyvendami buna zymiai laimingesni nei as vienas :)
Rimtai.