Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 22:42:13
Laimis wrote:

> Na, na...
> BVP didėjo, investicijos augo, eksportas augo, pragyvenimo lygis gerėjo,
> vidutinis atlyginimas augo, o CodeC'as atrado, kad tai tebuvo ritimasis
> į dugną...

o importo/eksporto santykio per paskutiniuosius 10 metu nepateiksi? BVP
tai siaip toks rodiklis kuris nieko neparodo :)
investicijos sakai. i betona pirmoj eilej visu suprantama. tavo
isivaizduojamas ekonomikos pikas tebuvo *vartojimo* pikas. kadangi
vartojom(-am) skolon, tai kazkada teks visa tai uzdirbt.
beje, lyginti saliu, kuriu ekonomikos pagal dydi pasaulio desimtuke ar
net trejetuke su lietuvos... nu tik del pacio fakto. cia kaip ir NT
kainas lygina su europos ir tuo remdamiesi teigia kad ir LT jos 'turi'
prie tokiu arteti. paprastas klausimas - kodel? as tai manau kad jos
turetu arteti prie tu, kurios buvo 10 metu atgal. kol parsidaveliu
valdzioje dangstomi bankai nepradejo viso sito marazmo. nes turim tai ta
pati ir dar maziau nei pries 10 metu turejom.
jeigu tu gyvenimo lygi vertini pagal per burbula lizingu prisipirktu
daiktu kruva tai neturiu ka pridurti.