Tema: Re: Paskola?
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-10 23:40:55
CodeC rašė:

> tikrai uz 1600/men per 10-15 nusipirksi normalu nama ?:) ar lygini
> kartonke daugiaaukstyje su namu? is ko nuomotis tai skirtumas tik tas,
> kad is bobutes belekada galesi nebenuomot, kai negalesi/nenoresi. o is
> banko nuomosi tiek kiek sutartyje pasirasei :) net jei rinkos kaina
> analogiskos nuomos ir bus 4x mazesne. kas bobutes atveju isprendziama
> gan paprastai.

Įdomi tavo nuomonė, su daug kuo esu linkęs sutikti, tačiau paklausiu tik
vieno.
Gal gali pateikti pavyzdžių, kur normalaus *namo* (bent 150 m^2, 5-6
kambarių, taip reikia suprasti, su garažu, sandėliukais, terasa, sodu,
šiltnamiu, kiemu, horizontu, infrastruktūra) mėnesio nuomos kaina yra
800 Lt. Man tokia suma, tiesą pasakius, atrodo karštligiška (nuo prasmės
karščiuoti ir kliedėti), nes paprastai tiek kainuoja padoresnės 2
kambarių kartonkės ar blokinio nuoma kokiame miegamajame rajone,
nebekalbant apie erdvesnį/padoresnį butą geresnėje/patogesnėje vietoje.
Net jei stebuklingai radai tokį variantą, tai aš labai abejoju, kad po
3-5 metų tokį namą galėsi išsinuomoti už dvigubą ar net keturgubą kainą...

(plačiau nesidomėjau, tačiau DABAR aplink Vilnių, kiek matau,
padoresnio, ~150 m^2 namo mėnesio nuomos kaina siekia ir viršija ~3000
Lt...)