Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-09 23:02:33
Dainiushas wrote:

> tobiš sandėliuką? Žinoma. Patogumas turbūt priklausys kaip įsirengsiu.

1 kv.m ploto? kad kazka pasiimti uzejus nuotaikai, reikia visa
iskraustyt, poto isvalyt istraukstas dulkes, ir poto vel paskubom
bilekaip atgal sumes, ko pasekoj, kazko surast jau nepavyks, kazkas bus
sulauzyta ir pan. kiek dviraciu telpa i tavo sandeliuka. turi vietos
sutept dviraciui, kazka paremontuoti? grezt/pjaut/kalt ir pan? ar viskam
tinka tie patys nesibaigiantys 18kv.m 'saliono' ? :) tikiuos juokus
suptanti :)

> bala jį žino tą vaiką, kas jam bus įdomu. Yra tas kiemas. Ir mašiną kur
> padėt yra, kol kas net ir abi, kol visi kaimynai ne tokie motorizuoti.

nieks geriau uz tave jo nezino ir nezinos. turi jis kur pagulet,
pasedet, palakstyti, pasisupti, pazaisti su paprastais zaislais
zemej/smelyje? pastatyt koki nameli ar siaip uzsiimti kazkuo apart
sedejimo ant laiptu is siemkiu gliaudymu?

beje, jei nesunku, nusviesk trumpai kas tame kieme tavo dar yra, be
parkavimo aiksteles. apskritai, kokio jis dydzio?

> Kur yra horizontas mieste? Šiaip, galima sakyt - taip, sočiai matau.

ten kur dangus su zeme, o ne daugiaaukcsio stogu susiliecia.

> žinok, kad nelabai. Kai vaikai viršuj laksto kažkiek girdisi, bet
> greitai priprantama ir pradedi nepastebėt.

daug dalyku isikalbet galima. tipo, nusipirkau brangiai, tai turi buti
gerai.

> Bala žino kas tas patogiai. Bet kažkaip nelabai tam jaučiu poreikį, kol
> kas. Principe - galėtų ir pagyvent.

atskira lova. bent jau visi sveciai atskiram kambaryje nuo seimininku.
neturi draugu, giminiu? ar susitinkat tik kaledom pavalgyt ir atia?

> Tikrai turiu. Kiek švarus - nežinau, kaip pas visus. Temperatūra žiemą
> kiek nori, vasarą dar neapsisprendžiu dėl kondicionieriaus. Nelabai aš
> jo noriu kaipo tokio, tikiuosi apsieit.

gal gerai pataikei. bet nenustebk jei kas pora menesiu prasides
taisymai, profilaktinia darbai ir kiti uzknisantys vandens/elektros
atjunginejimai. kazkuris kaimynas remontavo, kazkuris vandeni uzsuko,
kazkuris nuorint pamirso, kazkuriam viskas px. kazkuris santechnika
kviete. o kuris is keliasesimt/keliolikos?

> Kaip ir normaliai. O lengviausia tai su tais, kurių trūksta iki tavo
> nurodytų skaičių :)

o kai reikes priimti bendrus sprendimus? velgi, jei gyveni kotedze ar
miniatiuriniam daugiabutyje, tai ner ka su tavim sneket :) pabandyk tu
rast bendra kalba su visai statistinio lietuvos daugiabucio kaimynais. o
juk guvenat vienam name. po vienu stogu. bendrai priziurit nama, kiema,
reguliuojat sildyma, karsto vandens temp. ir t.t. arka kitaip tariant,
riejates ir viens ant kito jei ne atvirai tai uz akiu shuda pilat.