Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-11 19:03:59
CodeC rašė:

> tokia, kokia pasiulau as ir dauguma kitu potencialu nuomininku. tai
> priklauso nuo esamos situacijos salyje ir nuo kiekvieno savaip
> prognozuojamos ateities. ir tai niekaip nepriklauso nuo to, kiek i ta

Mokydamasis ekonomiką ausim karpei per tą dalį, kai buvo aiškinama kaip
paklausa ir pasiūla nusistovi (ekvilibriumas). Tu (viena pusė) nesi
(nuolatinis) sąlygų diktuotojas, net jei tau dabar taip šviečia. Todėl
ilgalaikėje perspektyvoje mokėsi tiek, kiek padiktuos rinka, o ne tiek,
kiek tau atrodys teisinga. O rinka yra gana logiška; modernaus ir
erdvaus namo už 100 kLt nepastatysi, kad per 10 metų padengtum paskolą
800 Lt mėnesinėm įmokom...
Argi sunku suprasti, kad dabartiniai nuostoliai (ir tavo diktatas) yra
nenormali ir nenuolatinė rinkos situacija/būsena (nebekalbant jau apie
tai, kad ji gali vėl grįžti į visiškai priešingą, t.y. burbulą).

Po 5 metų tiek (vėl) kainuos vidutinio buto nuoma mieste ir
priemiestyje. Tiesą pasakius ir dabar Vilniuje, Kaune ~60 m^2 buto
nuomos kaina yra apie tiek, tai aš niekaip nesuprantu kaip tu taip
naiviai kliedi apie 5-6 kambarių *namą* (nebevardinsiu visų jo aprašytų
privalumų) ir ilgalaikę jo nuomą už tokią kainą...
Taip, sodų bendrijų namukai, seni, kiauri namai/gargarai, kuriuos žiemą
reikia kūrenti „pigiu“ kuru, sodybos tolėliau nuo didžiųjų miestų
kainuoja ir gerokai pigiau. Tai gal dabar tavo istorijoje jau atsiras
tvartelis, kur galima laikyti dviračius ir kaip malonu kūrenti seną
krosnį malkomis...? (aš tikrai ne prieš tokį gyvenimą provincijoje,
turbūt net UŽ, tačiau pradinis tavo įstojimas buvo toli gražu ne apie
tai...)

> wake up. gali, kainuoja, ir kainuos dar pigiau. galu gale, tai viskas

Rimtai? Tai visi (rinkos dalyviai) tokie idiotai, gyvena savo ankštuose
buteliuose, perka tuos butukus susilenkdami banke, kai galėtų gyventi
erdviuose namuose? Kam čia reikia atsibusti...?

> tuos kurie pazystu statesi sau ir dabar juose gyvena. jeigu nuomotu,
> klausimas butu keliamas is kitos puses. t.y. kiek as jiems sutikciau
> moketi. ar taip sunku ta suprasti? i priezastis KODEL nuomoja/nenuomoja

Tu turbūt sėdi prie televizoriaus su čipsų pakeliu ir svarstai -- mokėsi
tu jiems ar ne. Jei bus geri, tai gal ir mokėsi, gal ir sutiksi...

> gilintis neturiu nei tikslo nei noro. bustu pila pristatyta, pilna senu.
> zodziu pasiula yra. su esamu ir busimu nedarbo lygiu, su 'sviesia'
> lietuvos ekonomine ateitim patys prognozuokit, kokios bus NT kainos. as
> tai jau isvadas senai pasidariau ir ilziuziju pasaulyje nebegyvenu :)

Tavo „planas chuliganas“ yra grynai iš iliuzijų srities. Ekonomika
atsigaus (nebent lauki pasaulio pabaigos); prognozuojama (su geroku
rezervu Nausėdos „primetimams“), kad 2007 m. lygio BVP sugrįš iki 2014
m, 2007 m vidutinis atlyginimas iki 2015, o 2007 nedarbo lygis galėtų
grįžti iki 2020'ųjų, o Codec'as kaip sėdės, taip ir sėdės Daktaro
apartamentuose Užliedžiuose už 200€ per mėn...