Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-12 00:05:08
CodeC rašė:

> zmones mirsta. isvaziuoja. bendru atveju ju Lietuvoj mazejo ir mazeja
> toliau. bustu daugejo ir daugeja.

Per 3-4 metus Vilniuje buvo pastatomas mikrorajonas su 20-30+ tūkstančių
butų (grubiai; nerandu staigiai, tai imant, kad Šeškinėje ~100 k
gyventojų, o vidutiniškai, man šviečia vienam butui ~3 gyventojus), kai
per statybų piko metus po nepriklausomybės visoje šalyje kiek buvo
pastatoma...?

Miestai *plečiasi*.

> viskas kas isvardinta. ir ne simboliniais 5-10 procentu.

Ne iki tiek, kiek mokėsi, o iki savikainos. Kažkodėl įsivaizduoju, kad
ji gerokai didesnė, nei tau atrodo ir norėtųsi...

> raliai pries ~8 metus siauliuose pirktas butas - tada kainavo 20 klt, po

Statytas irgi prieš 8 metus? Ar paveldėtas iš sovietmečio už „dyką“ ir
iš niekur (kai rinkos nebuvo)...?

> man tai idomu. kaip reikia viska suvokti, kad bandyt irodyt ir paciam
> patiket, kad tie visi butai/namai per kelis metus tik pyst ir pabrango
> keleriopai. tipo jau is zvaigzdziu metalo juos pradejo statyt? anksciau
> dabar medziagos ir t.t. nekainavo?

Rinka, brangusis. Kainas diktavo jau ne tavo norai ir galimybės
investuoti konvertuotus rublius, o visų lūkesčiai (be abejo, pamaitinti
ir maitinami bankų pinigais) ir _pasiūla_...
Tik naujos statybos būsto kainos tikrai nedidėjo 10x...
Ir net ne 5x.

> keletos metu ko dar nemate, arba jei mate tai tikrai nelauke :)
> jei net dabar nesimato kad ekonomikia lietuvoje neaugo jau senai...

Gal galėčiau užsirašyti į jūsų ekonomikos paskaitų kursus. Kokiame
universitete jūs dėstote? Kodėl apie jūsų prognozes ir vertinimus dar
niekas negirdėjo?