Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-09 20:49:31
Dainiushas wrote:

> nu tai aš klausiu - kiek tai tęsis? Ar tu galvoji, kad šita žopa
> amžiams? Tuo labiau, nė velnio man tas namas nereikalingas dabar.

tol kol LT grazins pravalgytus ir prabetonuotus milijardus. su salyga
kad N metu begyje taip stebuklingai nutiks, kazkada prasides letas kaip
vezlys atsigavimais. namas tik viens is variantu. kalbu apie busta,
kuris butians visiem. arba turi savo, arba nuomoji.

> Tai jie tam ir skirti - kažkur užkast. O ne ta, kad tiesiog jų turėt.

> Čia man tavo nuomonė įdomiau

ok. mobilumas, nepriklausomybe, jokios rizikos, N kartu maziau rupesciu.

> nekritinis. Tiesiog tu tai akcentavai

> nu čia kas kam patogu. Man patogu taip. Kažkam patogu vienam gyvent
> 200m2 name ir samdyt namų tvarkytoją valyt dulkėms....

sutinku kad kiekvienam pagal poreikius. man tradicijis lietuviskas
butas, niekaip netalpa i normalaus busto remus. nera jokios
infrastrukturos, jokiu patogumu. su mazom isimtim. tiesiog nera ka jame
veikti. tiems kuriem uztenka pernakvoti ir telika paziuret tai gal ir
uztenka.