Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-09 21:27:31
Dainiushas wrote:

> nu va. O man jau reikia namų. Kur galėčiau tiesiog grįžt.

> Davai, papasakok trumpai kas yra "tradicinis" lietuviškas butas ir
> kokius patogumus turi omeny. Rimtai, gal kažko neturiu ir nepastebiu :).

norejau spec. paieskot vakar buvau rades gera straipsniuka apie tai. bet
kazkaip nerandu tai trumpai:

turi kur normaliai ir patogiai pasidet dvirati, slides, meskeres,
masinos ratu komplekta ir pan.?

ar tavo vaikas turi ka veikti kieme (arba ar tures ateityje). is vis, ar
turi kiema? ar turi kur normaliai parkuoti masina?

ar matai bent metra horizonto pro langa?

ar negirdi kaip kalbasi kaimynai, kaip jie ziuri telika, kaip myza
tulike, kaip darineja duris?

ar turi kur apgyvendinti pora trejeta sveciu bent savaitei? kad nereiktu
stumdytis siknom kiekvienam zingsnyje?

ar tikrai turi karsta vandeni, svaru vandeni, ar temperatura buna bent
20 laipsniu istisus metus?

ar tikrai normalei sutari su visais 15-30 laiptines kaimynu, 30-100 namo
kaimynu? pasisveikinat bent?

nu dar galeciau testi ir testi :) o gal uzteks ir tiek?