Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 19:30:23
Laimis wrote:

> Mokydamasis ekonomiką ausim karpei per tą dalį, kai buvo aiškinama kaip
> paklausa ir pasiūla nusistovi (ekvilibriumas). Tu (viena pusė) nesi

tai kad nieko naujo neisgirdau. dabar ir vyksta nusistovejimas. kainos
beveik ipusejo pusiaukele iki realiu. bandau dar karta paaiskinti -
niekam neidomu, kiek tu, nesuprasdamas ka darai, sumokejai uz plytu
kruva ir kelias naujas spinteles. tai tik bustas, reikalingas gyventi
dirbantiems ir uzdirbantiems zmonems. jo kaina (kas tai bebutu) turi
buti proporcinga zmoniu atlyginimam, kitaip tiesiog nelieka prasmes cia
gyvent/dirbt. tikriausiai nustebsi ir net nepatikesi, kad per paskutini
menesi radau net kelis nuomos pasiulymus uz mokescius. normaliai irengto
buto, namo ir namo dalies. ir zinai kodel atsisakiau. nes mokesciai ten
neprotingai dideli arba kitos salygos netiko.

> [...]
> naiviai kliedi apie 5-6 kambarių *namą* (nebevardinsiu visų jo aprašytų
> privalumų) ir ilgalaikę jo nuomą už tokią kainą...
> Taip, sodų bendrijų namukai, seni, kiauri namai/gargarai, kuriuos žiemą
> reikia kūrenti „pigiu“ kuru, sodybos tolėliau nuo didžiųjų miestų
> kainuoja ir gerokai pigiau. Tai gal dabar tavo istorijoje jau atsiras
> tvartelis, kur galima laikyti dviračius ir kaip malonu kūrenti seną
> krosnį malkomis...? (aš tikrai ne prieš tokį gyvenimą provincijoje,
> turbūt net UŽ, tačiau pradinis tavo įstojimas buvo toli gražu ne apie

5-6 kambarius pats sugalvojai. viskas ka as lyginau - tai, ka gali gauti
uz 1400 (ar panasia) menesine imoka bankui. ir 800 nuoma. abi sumas
galima didinti/mazinti kazkiek. o siaip tai - nekainuos. issisaugok sita
mano posta ir po penkiu metu paskaityk :)

> Rimtai? Tai visi (rinkos dalyviai) tokie idiotai, gyvena savo ankštuose
> buteliuose, perka tuos butukus susilenkdami banke, kai galėtų gyventi
> erdviuose namuose? Kam čia reikia atsibusti...?

jei rimtai, tai man zmones perkantys butus daugiaauksciuose namuose, tuo
labiau senuose, ismintingi neatrodo. bet cia ju reikalas. tiek, kad jie
taip pat yra rinkos dalyviai :)

> Tu turbūt sėdi prie televizoriaus su čipsų pakeliu ir svarstai -- mokėsi
> tu jiems ar ne. Jei bus geri, tai gal ir mokėsi, gal ir sutiksi...

paskutini karta telika ijunges buvau pries, nezinau, gal menesi? gal seniau.

> Tavo „planas chuliganas“ yra grynai iš iliuzijų srities. Ekonomika
> atsigaus (nebent lauki pasaulio pabaigos); prognozuojama (su geroku
> rezervu Nausėdos „primetimams“), kad 2007 m. lygio BVP sugrįš iki 2014
> m, 2007 m vidutinis atlyginimas iki 2015, o 2007 nedarbo lygis galėtų
> grįžti iki 2020'ųjų, o Codec'as kaip sėdės, taip ir sėdės Daktaro
> apartamentuose Užliedžiuose už 200€ per mėn...

ne, cia tavo rasiniai skamba kazkaip su nuoskauda ir kazkokiu interesu.
iliuziju as jokiu neturiu. siandien pat galiu rinktis is kokiu 5
namu/butu nuosavoje valdoje uz mineta suma ir dar kelti savo salygas.
bet nedarau to, nes gyvenu ir taip kolkas neblogai, o ta kaina man vis
dar neatrodo priimtina ir galutine. ir ji krenta. nesvarbu ar tai kazkam
patinka, ar ne. jei tu manai, kad zinai priezasciu, del kuriu ji turetu
pradeti kilti, tai parasyk. gal bus idomu padiskutuot.
p.s. paskutinio sakinio tai nelabai supratau.