Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: Laimis
Data: 2010-03-11 21:57:45
CodeC rašė:

> beje apie iliuzijas. deja, bet tavo supratimas ir lukesciai prasilenkia
> su realybe. kas buvo 2007? keliolikos metu ejimo zemyn finishas. tu

Na, na...
BVP didėjo, investicijos augo, eksportas augo, pragyvenimo lygis gerėjo,
vidutinis atlyginimas augo, o CodeC'as atrado, kad tai tebuvo ritimasis
į dugną...
Mes tikrai paraleliniuose pasauliuose gyvename, jei akivaizdžius,
bendrai traktuojamus -- gerovės -- dalykus ir tą patį atspirties tašką
-- ekonomikos variklį, matome ir matuojame diametreliai priešingai...
2007-2008 m. buvo ekonomikos pikas (mažiausias nedarbas, didžiausias
BVP, didžiausias vid. atlyginimas, didžiausias eksportas).
Taip, 2012 m valstybės skola pasieks ar kiek viršys ~40% BVP, kai manoma
pavyks ją stabilizuoti (iki Mastrichto kriterijaus 60% dar toloka),
tačiau tai dar nėra jokia katastrofa.
(tokiose valstybėse kaip Prancūzija, Italija, Belgija, Japonija ji
siekia ar net viršija 80-100% BVP...)

Aš nematau finišo, o žvelgiant į visą laikotarpį po nepriklausomybės aš
aiškiai matau progresą.

Aštriai, snobiškai gal net bukai (man nepatinka), bet perskaityk:
http://www.alfa.lt/straipsnis/10320499/?Ramanauskas..noreciau..kad.sovietmetis.griztu.menesiui..ne.ilgiau=2010-03-11_09-51

ir jau gali pasileisti „Ирония судьбы, или С лёгким паром!“, 20 metų
ritimosi finišo įspūdžiui sustiprinti...