Tema: Re: Paskola?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 20:32:18

> aisku cia tik IMO, bet klysti visai trim atvejais. sioje, musu siandienos
> situacijoj LT. apie nama tai kalbejau visiskai normalios bukles, nauju
> remontu, niekieno negyventa. kiemu, garazu, autonominiu sildymu ir
> automatiniais vartais.

nu tai aš klausiu - kiek tai tęsis? Ar tu galvoji, kad šita žopa amžiams?
Tuo labiau, nė velnio man tas namas nereikalingas dabar.

> nu tai tuo labiau. o gal tu l. daug uzdirbi, kad galetum sau leist tiek
> $$$ uzkast :)

Tai jie tam ir skirti - kažkur užkast. O ne ta, kad tiesiog jų turėt.

> tikrai pats nesugalvoji nei vienos is kokiu 3-4 priezasciu?

Čia man tavo nuomonė įdomiau

> jei tai kritinis prioritetas....

nekritinis. Tiesiog tu tai akcentavai

> arba nepatogiai ir brangiai.

nu čia kas kam patogu. Man patogu taip. Kažkam patogu vienam gyvent 200m2
name ir samdyt namų tvarkytoją valyt dulkėms....