Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-09 23:11:37
Dainiushas wrote:

> nu kaip klausei taip atsakiau. Daug dalykų yra suprantami individualiai
> ir kas vienam nenormalu, kitam atrodo OK. Man pavyzdžiui "trys svečiai
> savaitei" išvis kažkoks marazmas atrodo :)

kalusiau tai pakankamai konkreciai. ar turi, ar ne. kad neturi ir tipo
gerai, tai cia kita sneka, bet tai taip ir rasyk, o ne 'bala zino'.

> nu vat viskas tai OK, bet kam vaikams atskirų kambarių tai niekaip
> nesuprantu. Užaugom vienam ir jokių problemų. Absoliučiai jokių.

vertetu tau apie tai daugiau pasidometi. vaikai tavo, tai nzn kiek verta
ju gerove tavo akimis ;)

> Šiaip tai rinkos ekonomika, gaminama tai kas  turi paklausą. O rast
> kažką kitaip paprastai būna įmanoma, paieškot tik reikia.

o as manau kad tai politika. tu paciu, purvinu pinigu politika.