Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-12 00:31:25
Dainiushas wrote:
> klausyk, tu nepradedi jaustis vienas protingas aplink? :)

as panasius klausimus pradedu uzdavinet kai pritrukstu argumentu, kai
tiesa per skaudi pasidaro, arba siaip atsibosta.
galejau ir nieko nerasyt. issikalbet man patikek nereikia :) galejai ir
tu nerasyt. bet visi rasem, tai dabar nedurninam vieni kitu. kiekvienas
turim savo nuomone ir laikas parodys kieno teisinga.