Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 23:55:29
Laimis wrote:

> Galiu pateikti, prieinama statistikos departamente. Ir nėra taip
> tragiška, kaip tau šviečia.

nu as moku klaviatura naudotis ;) taves klausiau. tavo manymu, netgi
oficialus neigiamas eksporto/importo santykis is eiles daugiau nei 10
metu nieko tragisko? dar pabandyk mintyse prideti kontrabanda ir kitaip
ir lietuvos keliaujancia valiuta. zinai, ir as nebelabai suprantu apie
ka cia gincijames. as tai matau pizdec situacija, kai skola ir taip jau
afigiena, kai be papildomu skolu vyriausybe nei menesio netveria, kai
nera jokiu potencialiu ir pajegiu pramones ar ukio saku, kurios lietuvoj
galetu sitaucija pakreipti kita linkme. o ka matai tu?

> BVP yra rodiklis. BVP tenkantis vienam žmogui yra rodiklis.

nes taip knygoj parasyta?

> Vartojimas yra bene esminis ekonomikos progreso elementas. Bet apie ką
> mes čia? Apie butus ir namus už 200€ per mėn....

kiekvienam sugebanciam logiskai mastyt, turetu buti aisku, kad noredamas
kazka gauti, turi ir duoti. jeigu kazkuri laika tik gauni, o ne duodi,
reiskia skoloniesi. arba turi turet aisku plana ir rezervu kaip ta skola
grazinti, arba tiesiog apgaudienji save ir kreditoriu, kitaip sakant
begi i niekur. lietuva jau N metu importuoja ne tik triusikus, bet ir
bulves su sausainiais. cia vaizdziai, kad nekiltu klausimu apie ka as.
tai is ko cia visi tikisi grazinti tas skolas, atsitiesti ir pradeti
gyventi i pliusa?
ar visiem kazkaip viskas kitom spalvom nusidazo biudzeta perkelus is
seimos lygmens (nuo ko ir vertetu pradet) i valstybini? ir cia jau
paprasta logika nebegalioja?

> Ir dėl to medžiagos ir įrengimai (importuojami), paskolos turėtų atpigti
> (darbas tai aišku -- niekur dėsis -- atpigs iki 5 tugrikų per dieną)?
> Iki tiek, kiek beišgali sukrapštyti, nes aplinkui viskas miršta ar jau
> numirę? Tu tikrai nusiteikęs šalies bankrotui...

nenusiteikes. pasiruoses.

> Dėl pačio fakto ir dėl takoskyros iki Mastrichto kriterijaus. Nebent esi
> eurozonos skeptikas...

ilgai speliojai. zinai bent viena sajunga kuri isliko kazkoki itin
reiksminga laikotarpi? o tikslai tai visu vienodi. tik uzuolaidos pas
visas grazios. siaip tai miego noriu, ryt isvaziuoju, poto jau pamirsiu,
tai manau kad baigiam diskusija ;)

> Todėl, kad šalies ekonomika vystosi, nors tu tuo ir netiki (tai gal ir
> nenuostabu, kad ir nesupranti, kodėl kainos didėja ar neišvengiamai turi
> polinkį į tą pusę...?)

nera kuo tiket-netiket. vetinu faktus. neklausau ir neskaitau visokio
shudo, kuri kemsa i galvas masems nuraminti.

> Dabar jau aš paklausiu. O kas buvo prieš 10 metų? Kas?
> Koks lūžio taškas? Nepasistatėm super gamyklų ir neišvystėm super
> technologijų, pramonės nors tikrai galėjom? O ir kaimynai kažkaip
> nepasistatė, neišvystė...

tiksliau tai ne 10 o daugiau. faktiskai sugriovem ka turejom, ne tik kad
nepastatem. turint toki palikima Lietuva galejo klesteti. bet klesti
kelios seimos.

> Pragyvenimo lygis „truputį“ kitaip matuojamas ir skaičiuojamas...

zinau. paskolas pravalgem. kas toliau? sekancios? pravalgysim ir tas. o
poto dar duos kasnors? o jei duos, tai kokiom salygom?...