Tema: Re: Paskola?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 21:58:19

> turi kur normaliai ir patogiai pasidet dvirati, slides, meskeres, masinos
> ratu komplekta ir pan.?

tobiš sandėliuką? Žinoma. Patogumas turbūt priklausys kaip įsirengsiu.

> ar tavo vaikas turi ka veikti kieme (arba ar tures ateityje). is vis, ar
> turi kiema? ar turi kur normaliai parkuoti masina?

bala jį žino tą vaiką, kas jam bus įdomu. Yra tas kiemas. Ir mašiną kur
padėt yra, kol kas net ir abi, kol visi kaimynai ne tokie motorizuoti.

> ar matai bent metra horizonto pro langa?

Kur yra horizontas mieste? Šiaip, galima sakyt - taip, sočiai matau.

> ar negirdi kaip kalbasi kaimynai, kaip jie ziuri telika, kaip myza tulike,
> kaip darineja duris?

žinok, kad nelabai. Kai vaikai viršuj laksto kažkiek girdisi, bet greitai
priprantama ir pradedi nepastebėt.

> ar turi kur apgyvendinti pora trejeta sveciu bent savaitei? kad nereiktu
> stumdytis siknom kiekvienam zingsnyje?

Bala žino kas tas patogiai. Bet kažkaip nelabai tam jaučiu poreikį, kol kas.
Principe - galėtų ir pagyvent.

> ar tikrai turi karsta vandeni, svaru vandeni, ar temperatura buna bent 20
> laipsniu istisus metus?

Tikrai turiu. Kiek švarus - nežinau, kaip pas visus. Temperatūra žiemą kiek
nori, vasarą dar neapsisprendžiu dėl kondicionieriaus. Nelabai aš jo noriu
kaipo tokio, tikiuosi apsieit.

> ar tikrai normalei sutari su visais 15-30 laiptines kaimynu, 30-100 namo
> kaimynu? pasisveikinat bent?

Kaip ir normaliai. O lengviausia tai su tais, kurių trūksta iki tavo
nurodytų skaičių :)

> nu dar galeciau testi ir testi :) o gal uzteks ir tiek?

tęsk