Tema: Re: Paskola?
Autorius: Terpentinas
Data: 2010-03-10 08:10:27
Idomi ziuriu diskusija gavosi, skaitau dabar man padovanota knyga apie
senaja Klaipeda (Cloupeda, Memeli) taigi lyginu kas buvo tada ir kas dabar,
esminiai skirtumai ir is to isplaukiancios bedos. Daugelis dabar gyvena ne
pagal pajamas. Suprantamas noras gyventi patogiai ir matyti horizonta, bet
ar jus galite sau tai leisti?
Gal pirma pagalvoti kaip uzsitikrinti ekonomiskai stipru gyvenima, o tik po
to leisti pinigus gyvenimo patogumo gerinimui? Nes susideje su bankais ir
gyvendami is algos ramu ir sotu gyvenima matysite tik kaip horizonta,
sutiksite netgi masinos atsisakyti, kad tik atiduoti bankui paskola, jau
nekalbant apie parkavimo vieta.