Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 19:07:39
Dainiushas wrote:
> o kaip manai, iš kur "ten" tas gerumas atsirado? Turbūt kažkada kažkas
> sukūrė jį? O mes deja temokam lot ant valdžios, į kurios rinkimus
> nesugebam nueit ir emigruot..... :)

matyciau uz ka balsuot tai balsuociau. deja pasirinkti galima tik is tu
paciu, periodiskai kas keleta metu besikeicianciu marmuziu. kuriu
praeitos kadencijos neistesetus pazadus ir padarytus nusikaltimus
liaudis jau tipo 'turejo pamirst'.
aukot savo gyvenimo perestroikom nezadu, todel renkuosi vieninteli realu
  varianta. ta prasme realu padaryt savo gyvenima daug maz panasu i
toki, kokio noriu.