Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 17:40:35
Dainiushas wrote:
> eksportuot galima tai, ką MES sukuriam. Tad prieš verkiant, kad Lietuva
> negali nieko eksportuot, pirmiausia reikia žvilgtelt į veidrodį.

nu mano poziuris i tai yra sekantis. gali pats vienas uzaugint bulviu.
gali net laptopa sukonstruoti. gali beveik viska. tik tai bus truputi
nekonkurencinga nei vienoj rinkoj, nes tam reikia aktyvios valstybes
politikos. galvoji kinija tiek eksportuoja, nes chiurkos tipo labai
darbstus? pasidomek Kinijos valstybes dotacijom verslui, ypac tam tikrom
jo sakom. jei ju nebutu, niekaip jie neislauztu 'savikainos' uz pora
baksu. stebuklu nebuna. o cia, LT, gali ziuret i ta veidrodi neziurejes.
niekam nereikia, kad tu kazka sukurtum ir parduotum. IAE irgi tiki kad
del saugumo priezasciu uzdare? sitoj vietoj eksporto statiskika dar
smarkiai 'pagerino' :)