Tema: Re: Paskola?
Autorius: MaRiUs
Data: 2010-03-11 00:10:04
O kodel tos masinos neatsisakyti? taigi irgi bankas naujas duoda :)
O realiai tai jei nematai perspektyvos gyvenime ir prisiimi paskolu -
tai jau vadinama kamikadzizmu. IMHO, jei zmogaus profesija yra kiek nors
perspektyvi ir nezada jis sedet visa gyvenima su tokiom paciom pajamom
tai galima ir parizikuot, nes manau kad po keliu metu vistik netgi ir
LT atlyginimu vidurkis turetu pajudet link EU vidurkio, o tada netgi
itemptom salygom paimtos ir atidavinejamos paskolos turetu palengva
"nulipti" nuo kupros ir tapti eiline menesine islaidu dalimi.....

--
MaRiUs

Kaunas