Tema: Re: Paskola?
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-10 09:37:59
On 03/09/2010 11:17 PM, Dainiushas wrote:
> ai, apie vaikų gerovę. Tai labai netoli nuo jos yra išpindėjimas. Kita
> vertus, vaikų gerovę aš suprantu kiek kitaip nei daug šmutkių.

o kaip vaiku hobiai? ar tai bus bendri standartiniai, kuriuos gali
pazinciu puslapyje varnele pazymet, tipo : tv, internetas, muzikos
klausymas, buvimas su draugais :)

kur padesi pvz gitara, pianina, padarytus modelius, dviracius,
kamuolius, roges ir panasius dalykus, kurie kiekvienoj seimoj aisku
skirtingi. tiksliau dabar dauguma atveju ju nera, nes nera tam salygu.
taip ir uzauga robotukai-banditukai. kurie nei moka nei domisi kuo nors.