Tema: Re: Paskola?
Autorius: Dainiushas
Data: 2010-03-09 19:34:35
o už metų ar pusantrų? O kiek kainuos būstas, kai jau būsi sutaupęs? Nekalbu
jau apie gyvenimą taip kaip nori vs kažkoks sukrypęs namas kažkur.

Iš kitos pusės, nelabai man to buto reikėjo. Tiesiog patiko ir buvo
nupirktas. Beje, o kodėl tu galvoji, kad mokėt 800Lt už nuomą yra kažkaip
protingiau nei mokėt panašią sumą palūkanų bankui? Nekalbant apie tai, kad
iki centro pėstute nueisiu turbūt greičiau nei iš to namo atvažiuosi miesto
transportu.... Vienu žodžiu, galima gyvent patogiai, galima gyvent pigiai.
Kiekvienam savo.

Dainius