Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 14:31:04
Dainiushas wrote:
> nereiks 3m, užteks, kad pasibaigtų šildymo sezonas.

neuzteks. netiki? as kai turiu tiksla, tai vis pasivazineju apziuret, su
zmonem pakalbu. kartais ir su kaimynais pasitaiko. tai zinant koks
skaicius TUSCIU nauju namu ir kotedzu laukia gyventoju... ;) pradedant
romainiais ir taip aplink visa kauna. beto, ateis kitas sezonas. ir spek
ar pigesnis :) o siaip tai pasirasai normalia sutarti ir viskas. dabar
praktiskai nuomojantys sutinka su visom salygom.