Tema: Re: Paskola? (KB!)
Autorius: CodeC
Data: 2010-03-11 22:51:41
Laimis wrote:

> Todėl, kad ne prie televizoriaus svarstymų kyla realus poreikis įsigyti
> būstą...
> Pasidomėk per kiek sovietmečiu buvo pastatomas mikrorajonas (kiek butų)
> ir kiek to būsto buvo pristatyta per nepriklausomybės laikotarpį. Būsto
> miestuose trūksta, nes žmonės vis dar gimdo vaikus ir vis dar keliasi į

tikrai manai kad lietuvoj per ta 20 metu padaugejo zmoniu? :)

> [...]
> vidutinių poreikių pirkėjo) laisvas ir lengvabūdiškas pasirinkimas (gal
> pirksiu, o gal ne), o visų pirma realus _poreikis_ ir galimybės (kurios
> dabar, nuosmukio metu, žinoma komplikuotos, todėl rinkoje ir sąstingis)
> pirkti.
> Ir jei pačiam neatrodo išmintingi tie, kurie perka senos statybos būstą,
> tai man dvigubai neišmintingesnis atrodo tas, kuris galvoja, kad naujos
> statybos būsto kainos kažkodėl bus ne tokios, kiek realiai
> kainuoja/kainuos tokį būstą pastatyti, o tokios, kiek tu pasakysi...

ka reiskia 'kiek realiai kainuoja' ? realiai tai kainuoja tiek, kiek
kazkas turi kisenej. tai, kad bankai ispute kainas kisdami pinigus per
visas skyles, realios busto vertes tikrai nepakele. ji galu gale vistiek
nusistoves tokia, kokia yra reali pagal zmoniu uzdarbi. o tai, kad tu
pasimei paskola ir uzdirbai bankui 100k palukanu - tavo reikalas. gal
tau taip smagu. bet uz tavo parduodama/nuomojama nama bus mokama tiek,
kiek atrodys verta.

pasaulyje turbut molis ir smelis nerealiai per 10 metu pabrango, kad NT
kainos staiga tapo 5x-10x didesnes :)

> Paskutinis sakinys sarkastiškai ironizuoja tai, kaip tu gyvensi
> (apartamentuose, erdviuose namuose) už 200€ per mėn. 20 metų ir
> šaipysies iš tų, kurie moka dvigubai didesnes įmokas bankui, kai
> ekonomika kiek atsities...

neatsities. durniu ir baznycioj musa, tai kodel as negaliu saipytis?