Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-04 18:14:17
O tai ko jūs visi į tą Vilnių grūdatės? Apart Vilniaus jau daugiau nėra
vietos LT gyventi? Aš matau, kaip buvo pastatyti namai Elektrėnuose iki
1975 metų, ir po 1980 metų, kai prasidėjo naujų statybų bumas. Prie mūsų
9 aukštų 36 butų chruščiovkės yra tik 4 vietos automobiliams. Aplink
Elektrėnus tuščios žemės apsčiai, o namus sukišo taip tankiai, kad kieme
su automobiliu neapsisuksi. Apie pačius namus tai jau patylėsiu - guliu
lovoj, už sienos gyvenantis kaimynas tualete myža, man girdisi
čiurlenimas. Apie šunų amsėjimą jau net neverta ir kalbėti. Linkstu link
to, kad spjausiu į kolchozą ir įsikursiu kaime.