Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: ostapas
Data: 2017-12-28 09:52:26
Žinant lietuviškos provincijos niuansus, nenustebčiau jei didesnė dalis tų
namų be bankų pagalbos statoma.

"Tomas"  wrote in message news:p226sk$a99$1@trimpas.omnitel.net...

Čia pas mus, išsivažinėjančioje LT provincijoje, rajono centre yra
suformuoti keli gyvenamųjų namų kvartalai (sklypų kažkur apie 100).
Aišku, ne Vilniaus, Kauno ar Klaipėdos rajonas, bet namukai dygsta vienas po
kito. Jų vertė parduodant bus garantuotai mažesnė, nei pradinė investicija.

Ir ką? Realiame gyvenime žmonėms reikia gyventi čia ir dabar, px, kad ilgame
bėgime gal ir neapsimoka.

"Dainiushas"  wrote in message news:p219a0$lr1$1@trimpas.omnitel.net...

tai ne asmeniškai apie tave čia, tipo nori pasakyt mažai tokių kurių
paskolos viršija už jas nupirkto turto vertę?