Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-25 20:17:30
Nei miške statysiu, nei ant marių kranto. Statysiu arba seną
perstatinėdamas, arba namų valdos sklypo ribose.
Na, o vertinimas kiekvieno asmeninis reikalas. Aš mačiau, kokiose
vietose dabar namai dygsta ir vertinu. Jei 25 kvadratinių metrų medinę
būdelę su 6 arų sklypu šalia manęs bando parduoti už 15 500 eurų, tai aš
ir vertinu, kai pas mane visas hektaras. Suprasčiau, jei ten būtų koks
Achemos cechas pašonėje, tada taip, gal ir neadekvačiai vertinčiau, bet
miškas ir marių krantas sklypo negadina. Juk jūs ir pradėjot kalbą apie
sklypo šūdinumą.