Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-24 19:02:28
O tai miškas kažkas blogo? Ir marių pakrantė kažkas blogo? Kur aš
rašiau, ar sakiau, kad siūlau kažkam tą sklypą pirkti, kad puolat
pinigais jį vertinti? Aš akis turiu, matau, kokiose vietose žmonės namus
stato, kokio ploto sklypuose. Aš juk jo nepardavinėju, aš tik
paklausiau, kiek kainuotų namą pastatyti. Neturit daugiau apie ką
trolinti, tai apie sklypą trolinat?