Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-23 22:40:25
Kokie dar apribojimai, jei jau stovi namas? Kokie bomžai soduose? Gal
pas jus portugalijoj ir gyvena bomžai soduose. Va, teisingai pastebėjai,
kad pilna gerų namų šūdinuose sklypuose, tik kaip gali spręsti apie mano
turimą sklypą jo nematęs? Nei jie žino, kur tas sklypas, nei buvę, nei
gyvenę, mala šūdą, ir tiek, svarbu girnos suktųsi.

https://www.aruodas.lt/sklypai-elektrenuose-venecijos-g-pamario-venecija-isikurusi-strategiskai-11-834937/

https://www.aruodas.lt/sklypai-elektrenuose-parduodamas-rekreacines-paskirties-sklypas-11-851457/