Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: GazasDugnas
Data: 2017-12-21 19:51:49
zinau kas uz 15K tilpo su jau virtuves komplektu ir vonia :D, nu bet ten
viskas savo rankom ir medienos pirkti neriekejo tik ispjauti+kamazas molio
ir kitkos siaudu  :D.
bet siap kosmosas man visiskas, ir visai siuolaikiskai viskas..

"Liveris"  wrote in message news:p1gaur$sfj$1@trimpas.omnitel.net...

2017.12.21 12:52, Sniegas rašė:
> Galvoju, ar verčiau pirkti butą už 60 kE, ar statyti namą?
> Butas be jokios apdailos 2008 metais statytame name, už 70 kv.m. nori 62
> kE. Ar išeitų už tiek pastatyti apie 200 kv.m. namą be apdailos? Sklypą
> turiu.
Viskas priklauso kaip nori ar noresi kad statytu. Jei viska samdysi tai
tas 60 bus tik isore ir ir daline apdaila. Jei nemaza dali darbu darysi
pats, tai tada tikrai i 60 imanoma sutilpti net su kazkokia apdaila.

p.s. Pats 80 kv. sodo nama su langais ir stogu siai dienai iki 10 keur
tilpau.