Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: Nioka
Data: 2017-12-30 19:29:43
Tu šiek tiek klysti. Komunalkių niekas nesugalvojo, jos buvo pokario
būtinybė, kadangi miestuose (tame tarpe ir Vilniuje) labai trūko gyvenamo
ploto. O atstatant miestus ir pramonę, reikėjo kažkur apsigyventi žmonėms.
Man teko vaikystėje gyventi keliose tokiose komunalkėse. Viena iš jų buvo
dabartinis "Astorijos" viešbutis.