Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: mindau
Data: 2017-12-21 22:22:02
tikiu, kad vieta gal grazi ir dabar ant bangos..
as apie tokius, rodos niekinius, dalykus kaip atstumas iki artimiausios VT
stoteles.. pradziai.

kitas, mano kuklia nuomone, momentas.. geroj vietoj "pigiai" pastatytas
namas yra didele nesamone.

"Sniegas"  wrote in message news:p1gsan$a9c$1@trimpas.omnitel.net...

Ne "kur nors". Vieta likvidi, jei šiandien paskelbčiau apie sklypo
pardavimą ryt būtų nupirkta.