Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-25 20:02:05
Na, a? nelabai suprantu, prie ko ?ia kaimynai? Kokio dar para?o reikia
i? sodo kaimyno, kuris yra u? 100 metr?, ir kurio ?em? ribojasi ne su
mano, o su pusbrolio ?eme? A? neturiu kaimyn? visi?kai neskaitant
pusbrolio. Plane 1 ir 2 mano teritorija, 3 pusbrolio.

2017-12-25 16:38, Linas Petkevi?ius ra??: