Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: bzik
Data: 2017-12-21 16:48:30
reikiamas plotas priklauso nuo to, ar kieme vienas ar daugiau statinių.
Gyvenam dviese.
Turiu 150m2 namą + 50m2 atskirų ūkinių patalpų + 40m2 stoginė. Dar yra 50m2
sodyba su 70m2 atskirų ūkinių patalpų.
Dabar ok, bet vėliau, spėju, name atsiras antro aukšto perteklius (50m2).
Tuo tarpu sodyboj 50m2 patogiam gyvenimui per mažai. Mano vertinimu namo
dviems pakanka apie 80-100m2, jei dar yra +40-60m2 ploto rakandų pasidėjimui
ir pameistravimui.
Jei žiūrėt į tokio tipo sąmatas, tai su 60k€ galima prasisukt:
http://www.kubinismetras.lt/straipsniai/architektas-pataria-kaip-pasistatyti-namus-uz-40-000-e-3-dalis/

"Saulius74901"  wrote in message news:p1gfgo$on$1@trimpas.omnitel.net...

Manyk, kad reikia mažesnio namo ir tiek, tada į 60 tilpsi.
Kad vaikai (anūkai) gyvens kartu - kvaila iliuzija. Svečiai šiais laikais
neužsibūna ilgiau pusdienio.
Busi ant LT užsuk į svečius, nesenai persikėliau.
Prie bonkos, net ir sąrašą su tuo, kas ir kiek kainavo parodysiu :-)