Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-28 15:10:19
Ankstesniuju lietuvisku ziemu, su poskanciom nuo salcio tvorom ir storu
sniegu jau kadais nebeliko. Vasaros irgi nebe tokios raiskios.
Man jau pavasari-vasara, kai tik vel pradesiu normaliai vaiksciot/judet,
svieciasi bjauri gyvenimo "dovana" - su zmona apsigyvent ne vieneriems
metams Bremene, ten klimatas irgi pagerintas, issunkia sveikata...
svarstom, kad, jei sulauksim pensijinio amziaus, nest savo kaulus i
Vidurzemio regiona.
Tu del tos nostalgijos lietuviskam klimatui dar gerai pagalvok. Kad po to
netektu "apsizenyt" su nelikvidziu nekilnojamu turtu ir but "prirakintam".