Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: marukas
Data: 2017-12-28 14:38:09
Na tai taip. Didesnė dauguma pasitenkina tik tuo, kad TURI galimybę kažkur
nueiti, sudalyvauti, kuria pasinaudoja itin retai didesnę gyvenimo dalį
praleisdami kieme ar prie tv :) Bet jei nori gyventi kokybišką ir kiek
galima įvairesnį kultūrinį gyvenimą Lietuvoje, tai ar nesigaus taip, kad
tiek vilniečiai, tiek kauniečiai ir tiek elektrėniečiai autostradoje
praleidžia vienodai laiko? Nes nu, kiek vilniečių važiuoja į koncertus Ž
arenoje ar pažiūrėti kokybiško krepšinio? :) Nu ir kiek kauniečių važiuoja į
Vilnių bent truputi Europos ir miesto pamatyti? :) Tai elektrėniečiams ir
ten ir ten viskas dvigubai trumpiau :) Gali lygiaverčiai rinktis kur varysi
be jokių "ai, tingiu važiuoti 100km tai šį kartą praleidžiam".

"Audrius"  wrote in message news:p22nd9$oef$1@trimpas.omnitel.net...

Butent.
Mes turime nuo 2003m pamegta maitinimo istaiga Vilniuje - daznai tiesiog
sedam ir nulekiam - papietaut ar vakarienei. Ar po senamiesti paslampinet, i
kokia paroda pavepsot.
Analogiskai - ir i Kauna.
Beveik 20m dirbau Vilniuje. Is Elektrenu i darba / is darbo i namus
sugaisdavau 40-50min (i Verkiu g.), 27-35min (i Savanoriu pr.), 40min (jei
pro Trakus) / 30-35min (jei pro Kirtimu g) i Traku Voke.
Buvo n+k pasiulymu apsigyvent.
Man net pagalvot nepavyksta apie gyvenima didesniame, nei 15-20 tukst.
gyventoju turinciame kaime. Tokioje erdveje tiek as, tiek mano seima
jauciames geriausiai poilsio ir ramybes prasme.