Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-23 01:29:15
Kas jau ten negalimo padaryti teisiškai? Teisiškai namų valda ir darai
ką nori. Įdomu, kaip tamsta pasistatei, daug derinai su kaimynais? Ir
kaip ne mano žemė? Gal ji tavo tada, kad sakai ne mano? Klausiu, kiek
kainuoja pastatyti, kas dar neaišku? Kas sakė, kad savo rankomis? O dėl
metų, čia ne tamstos bėdos kada man namą pradėti statyti. Griaunu seną
ir statau naują. Ir koks dar kalabybiškis? Tamsta toj Rudaminoj
didesniam kalabybiškij įsikūręs.