Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-22 18:46:39
Vaikų žaidimai. Man nereikia kitų nuomonės, ypač tokių, kurie neturi
pinigų, pirktų jie mano sklypą, ar ne. Ten ne tuščias sklypas, ten iš
viso 2 ha, vienas ha priklauso mano antros eilės pusbroliui, kitas ha
priklauso mano mamai, kuri testamentu užrašiusi man paveldėjimą. Ir tame
2 ha sklype stovi namas, trys garažai, dvi pirtys, baseinas, pavėsinė,
malkinės ir kt. Namas padalintas per pusę, du įėjimai, ir aš noriu savo
pusę griauti ir savo pusėje statyti kažką arba buvusioje vietoje, arba
šalia. Jei pasklis gandai, kad mes parduodam savo sklypą bus daug
pisalynės, nes vieta geriausia visame kaime, ten apsčiai yra varvinančių
seilę.