Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Audrius
Data: 2017-12-25 00:58:20
Elektrenuose yra geras architektas, nebrangiai tau paskaiciuotu samata ir
jos variacijas ivairiems statybos vykdymo budams / medziagu kainu grupems.
Gyvai ivertintu tavo ta turima sodyba, duotu patarimus.
 Dabar viesi / atostogauja Anglijoje (Newark o.T.), i LT sugris sausio
13-16d.  Domins - pasibelsk cia, suvesiu su juo.
Tada bus aiskiau - statytis  ar numot ranka ir bandyt parduot pusbroliui
savo dali.
Elektrenu NT rinkoje judejimo nera, isskyrus kokybiskus zu paskirties
plotus.
As savo sena sodybele Abromiskese jau eile metu negaliu niekam parduot, nors
kaina, atrodytu, "pigiau grybo".
O zu paskirties sklypelius, taip pat eile metu buvusius man tik galvos
skausmu, Kaisiadoriu, Sakiu ir Kupiskio rajonuose siemet ukininkai nupirko
su trenksmu.