Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-29 20:52:41
Kur trūksta žemės? Pažiūrėk, kaip Anglijoje miestai išsiplėtę. Ir visur
dviaukščiai namukai. Pastangų daug nereikia - atsidarei google earth ir
viskas kaip ant delno. Čia ruskių išmislas tie blokiniai kolchozai. Buvo
dar geriau sugalvoję - komunalkes, kur dešimčiai butų teko viena virtuvė
ir vienas tualetas. Tikras kolchozas.