Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: eSSas
Data: 2017-12-25 20:47:26
On 25/12/2017 20:17, Sniegas wrote:
> Nei miške statysiu, nei ant marių kranto. Statysiu arba seną
> perstatinėdamas, arba namų valdos sklypo ribose.
> Na, o vertinimas kiekvieno asmeninis reikalas. Aš mačiau, kokiose
> vietose dabar namai dygsta ir vertinu. Jei 25 kvadratinių metrų medinę
> būdelę su 6 arų sklypu šalia manęs bando parduoti už 15 500 eurų, tai aš
> ir vertinu, kai pas mane visas hektaras. Suprasčiau, jei ten būtų koks
> Achemos cechas pašonėje, tada taip, gal ir neadekvačiai vertinčiau, bet
> miškas ir marių krantas sklypo negadina. Juk jūs ir pradėjot kalbą apie
> sklypo šūdinumą.

Tęsiam kalbą apie sklypo vertę? "Tavo" sklype namų valda vos 15 arų, ir
ta pati ribojasi su giminaičio trioba. Privažiavimo iki sklypo (plane)
nėra. 85 arus miško pirks tik neišmanėlis - jį reikia prižiūrėt, o
naudos apart vaizdo bendru atveju jokios. Ai dar su tuo "bando parduoti"
yra gan juokinga: kai parduos, tada ir žinosi kainą. Komunikacijų
praktiškai nulis, vandenį maistui (tikėtina) teks vežiotis bambaliais.
Apie nuotekas rekreacinės paskirties plotuose greta marių konvulsyviai
nesakysiu nieko.

Statyboms gali trukdyti, jei nuolydis į marias nedidelis. Kadangi greta
upelis, greičiausiai taip ir yra. Aukšti paviršiniai vandenys yra bjauru

S.