Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-23 11:45:27
Nukrypot į lankas. Aš klausiau, kiek kainuotų namą pastatyti, dabar
prasidėjo sklypo įkainojimo maratonas. Ne apie tai kalba buvo. Yra
sklypas, kuris man nieko nekainuoja, kuris mane tenkina, ir klausiu, ar
pastatysiu aš jame namą už 70 kE? Jei nepastatysiu, tada perku butą
kalabybiškese. Jei pastatysiu - užsiimu statyba. Kalba eina vien apie
dėžutę, nes ir butai ten absoliučiai be jokios apdailos ir reikėtų dar
krūvą pinigų į įrengimą sukišti.