Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: GazasDugnas
Data: 2017-12-27 18:12:27
kas bus po 3metu neaisku, o susirestum drasiai su atitinkamu projektu. ir uz
50keur

"Sniegas"  wrote in message news:p1j5mr$30j$1@trimpas.omnitel.net...

Aš nesiruošiu šiandien statyti, nei kitais metais. Artimiausias terminas
- po trejų metų. Man tik kilo klausimas, ar aš susiręsčiau 150 m2 namuką
be apdailos už buto be apdailos kainą - 70 kE? Prašo 900 eurų už kv.m.
už butą be jokios apdailos.
https://www.aruodas.lt/butai-elektrenuose-pergales-g-parduodamas-butas-naujos-statybos-name-su-1-2370151/