Tema: Re: Kaip apskaièiuoti, kiek pinigø reikës namo statybai?
Autorius: bezas
Data: 2017-12-29 07:46:20
On 2017.12.28 14:17, Audrius wrote:
> Butent.
> Mes turime nuo 2003m pamegta maitinimo istaiga Vilniuje - daznai tiesiog
> sedam ir nulekiam - papietaut ar vakarienei. Ar po senamiesti paslampinet, i
> kokia paroda pavepsot.
> Analogiskai - ir i Kauna.
> Beveik 20m dirbau Vilniuje. Is Elektrenu i darba / is darbo i namus
> sugaisdavau 40-50min (i Verkiu g.), 27-35min (i Savanoriu pr.), 40min (jei
> pro Trakus) / 30-35min (jei pro Kirtimu g) i Traku Voke.
> Buvo n+k pasiulymu apsigyvent.
> Man net pagalvot nepavyksta apie gyvenima didesniame, nei 15-20 tukst.
> [...]

Ai cia jau nuo zmogaus priklauso teko man grigiskese pabuti, nzn ar
galima lyginti su elektrenais, tai gyvenimas kaip kokiam kinektiniam
smeli viskas taip suletinta su laiku manau priprantama, publika irgi
kazkokia kitokia nei vilniuj, nors vilniuj irgi visokiu rajonu yra.
pats santaruose gyvenu buvo minciu i gulbinus išsikelti tai pabandziau
pavazineti kad ir tuos kelis kilometrus daugiau tai kolkas tikrai ne ne.
Aišku jei pensijai tai ka tam mieste veikti, pats pensijai mauciau kur
silciau.