Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-23 02:14:53
2017.12.23 01:50, Sniegas rašė:
> Na, nepulsiu aš čia visų smulkmenų aprašinėti, bet pasakysiu tik tiek,
> kad stovi Elektrėnuose naujas šešiolikaaukštis, už kv.m. jame prašo 900
> eurų, butai po 70 - 80 kv.m., aš asmeniškai savo namuko į du butus tame
> name nekeisčiau. Kaip tu nematęs to sklypo gali vertinti ir pamazgas

rinkos verte skaiciuojama uz tiek, uz kiek perkama ir parduodama.
asmenine nematerialine verte yra lobis NT agentams ir visokiems
perejunams - tokius svajotojus ypac gerai ciujina ir isgaudo. gali
paziuret, kiek yra shudinu objektu netoli tankaus karklyno, sklypas
tinka silauogems auginti, draugiski ivairiatauciai kaimynai, atsiveria
vaizdas i pruda ir pan.

> [...]
> plytų krūva. Kokį norėsi, tokį suręsi, o va sklypo iš vietos
> nepajudinsi. Prieš 10 - 15 metų ten dar galima buvo ginčytis, nes nuo
> elektrinės sklido akustinė tarša, dabar jau elektrinei kaput, nuo
> Naujųjų vienas senas blokas teliks eksploatacijoje. Bus ramiau, nei
> kapuose. Iki Norfa parduotuvės 4,5 km, Iki - 4,8 km, Maxima 5 km. -
> Vilniuje žmonės didesnius atstumus iki parduotuvių važiuoja. Jokių
> kamščių nebūna, miestelyje vos vienas šviesaforas. Vargu, ar Lietuvoje
> rasi patogesnį gyvenimui miestą už Elektrėnus. Viskas vietoje. Na, gal

va Vilnius. Turek omenyje, kad gan rimtos kietuju daleliu gaudykles yra
toj katilinej salia savanoriu pastatytos, apie gariunu gargara yra
(buvo) blogiau, bet lyg nedaro matavimu ten

http://aplinka.vilnius.lt/lt/index.php/aplinkos-kokybe/oras/oro-uzterstumo-zemelapiai/
- taigi, nera fantastika gyvent katilines papedej

> tik rimtai susirgus tenka į Vilnių ar Kauną pavažiuoti. Bet į
> tas pats.

tai taip gaunasi, kad vievis elektrenus atpisa, ane?

parasyk aciu visiems, kas cia parase. nes pagal kai ka cia vartai, tai
gaunasi sentimentu pilnas seilejimasis be realiu poreikiu atskleidimo.

nori sklypais matuotis? jeigu matavimasi laimesiu - kas man is to?