Tema: Re: Kaip apskaiĨiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-25 20:57:07
Tai upė ar upeliukas neesmė, esmė ar sudaro natūralią tvorą nuo
vaikščiojimo pakeliui ar nelabai :)

Apie butą nepakomentuosiu, tik tu pats žinai ko nori. Man perėjimas į
"naujovišką" butą atrodytu žiaurus, jau vien dėl to, kad daug kur negali
net skalbimo mašinos nakčiai paleist, nes kiaurai sienas viskas girdisi.