Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2018-01-02 20:41:05
:)
Gerai čia išvartei ir išsivartei.
Nejauti, kad kišenė tuos privalumus suteikia?
Jei kišenė bitkom nabita, tai tikrai negyvensi terasiniam name, o jei
kišenėje vėjai terasinis namas visgi geriau, nei VIENAS kambariukas 108
butų devynaukštyje. Kaip neskaičiuok terasiniame name bus mažiausiai
vienas miegamasis ir vienas svečių kambarys. Aš dabar gyvenu terasiniame
- viršuje du miegamieji, apačioje nedidelė virtuvėlė ir du svečių
kambariai. Išeina kaip ir 4 kambarių butas. Lietuvoje šeima turinti 4
kambarių butą jau bajorai. O čia geriau, nei butas, nors ir nėra atskiro
namo privalumų. Aš juk galiu palyginti gyvenimą šiame name su gyvenimu
Lietuvoje dviejų kambarių bute 36 butų devynaukštyje. Čia ramiau. Todėl
ir mąstau apie nedidelį, bet savo namuką kaime, kad nedundėtų vakarais
ant galvos ir neūžtų skalbiankės naktimis už sienos ir paryčiais šunys
nelotų. Tuos sūkas komunistus prie sienos reikia statyti už tokių namų
statymą. Apšiko visą Lietuvą savo chruščioviška "architektūra". Aš per
NBC žiūrėjau vieną laidą su garsiu rašytoju, pabėgėliu iš cccp - jis ir
paaiškino, kad cccp namai buvo statyti ne žmonėms gyventi, o komunistų
partijai. Partja užsakė - namus pastatė, o kaip juose gyvens žmonės
partijai mažiausiai rūpėjo.