Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: xc
Data: 2017-12-28 06:58:18
Žmogau, negi dar nesuprantat, kad niekas konkrečiai nepasakys, nes
kiekvienos statybos yra unikalus atvejis, priklausantis nuo:

Ar pats statai, kiek darbu pats darai, ar viskam samdai
Samdai patentininkus kiekvienam konkrečiam darbui ar kažkokį 'prarabą'
viskam ar bent jau darbų grupei, ar apskritai 'iki rakto'
Namo vieta (logistika - kiekvienas medžiagų atvežimas + keliasdešimt EUR)
Namo projektas - ar paprastas 'kubikas' sutapdintu ar 'inkilas' su
vienšlaičiu, ar kokia pilaitė su -niolikšlaičiu stogu, krūva nešančiųjų
metalo konstrukcijų, kampiniais langais ir t.t.