Tema: Re: Kaip apskai?iuoti, kiek pinig? reik?s namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-26 21:38:28
Ei, nevaryk Dievo į medį, su meduoliu atgal neiškrapštysi. Visa Anglija
gyvena buto dydžio namukuose ir nesiskundžia. Ir dabar sodyboj apatinis
aukštas du kambariai ir virtuvė, bendras plotas apie 50 m2, mansarda
apie 25 m2, bet visai kitas jausmas ten nuvažiavus, nei bute. Niekas tau
ant galvos nevaikšto, niekas už sienos negręžia, nei kažkieno skalbimo
mašina ūžia. Mane nuo pusbrolio skiria trys sienos ir aš asmeniškai
visiškai negirdžiu jo buvimo namuose. Nei ten girdisi ar televizorius
įjungtas, ar koks muzikinis centras. Ir pats galiu muzikos klausytis
kokiu noriu garsu, niekas policijos dėl triukšmo neiškvies. Matyt
negyvenęs name, jei nematai skirtumo, kad ir koks nedidukas tas namas būtų.