Tema: Re: Kaip apskaičiuoti, kiek pinigų reikės namo statybai?
Autorius: Sniegas
Data: 2017-12-23 01:50:46
Na, nepulsiu aš čia visų smulkmenų aprašinėti, bet pasakysiu tik tiek,
kad stovi Elektrėnuose naujas šešiolikaaukštis, už kv.m. jame prašo 900
eurų, butai po 70 - 80 kv.m., aš asmeniškai savo namuko į du butus tame
name nekeisčiau. Kaip tu nematęs to sklypo gali vertinti ir pamazgas
pilti? Kažkoks keistas žmogus, negatyvus. Tai gal padarom paritetą -
rodyk savo sklypą, aš rodau savo ir lyginsim, kieno geresnis? Namas tėra
plytų krūva. Kokį norėsi, tokį suręsi, o va sklypo iš vietos
nepajudinsi. Prieš 10 - 15 metų ten dar galima buvo ginčytis, nes nuo
elektrinės sklido akustinė tarša, dabar jau elektrinei kaput, nuo
Naujųjų vienas senas blokas teliks eksploatacijoje. Bus ramiau, nei
kapuose. Iki Norfa parduotuvės 4,5 km, Iki - 4,8 km, Maxima 5 km. -
Vilniuje žmonės didesnius atstumus iki parduotuvių važiuoja. Jokių
kamščių nebūna, miestelyje vos vienas šviesaforas. Vargu, ar Lietuvoje
rasi patogesnį gyvenimui miestą už Elektrėnus. Viskas vietoje. Na, gal
tik rimtai susirgus tenka į Vilnių ar Kauną pavažiuoti. Bet į
Santariškes ar iš Elektrėnų, ar iš Rudaminos važiuosi, laiko klausimu
tas pats.